Software VoIP-Telefooncentrale in de cloud of lokaal

Optimaliseer je communicatie met 3CX

3CX is een op software gebaseerde PBX, die werkt met standaard IP-telefoons op basis van de SIP-norm, SIP-trunks en VoIP-gateways om een volledige PBX-oplossing te kunnen leveren, zonder dat dit de hogere kosten en de beheersproblemen van een ‘ouderwetse’ PBX heeft. Dit telefoonsysteem wordt wereldwijd door meer dan 30.000 bedrijven gebruikt waardoor 3CX wereldwijd wordt geroemd om zijn innovatieve en geavanceerde technologie.

Overal bellen en gebeld worden

3CX bevat clients voor smartphones en Mac- of Windows-laptops waarmee gebruikers vanaf elke locatie hun toestel kunnen gebruiken alsof ze gewoon op kantoor zitten.
Niet alleen zijn alle telefoongesprekken naar kantoor gratis, maar medewerkers hebben genoeg aan één telefoonnummer – wat een professionele indruk maakt.

  • Overal bellen en gebeld worden
  • Alle telefoongesprekken zijn gratis; veel lagere facturen voor mobiele telefonie
  • Hogere productiviteit omdat iedereen overal kan werken
  • Eén nummer, dus geen persoonlijke nummers meer door hoeven geven

Optimaliseer je communicatie met 3CX

Met 3CX kunnen bedrijven hun telefoonkosten verlagen met wel 80%, dankzij SIP-trunks, WebRTC, gratis bellen naar doorkiesnummers en kantoor alsmede een lager aantal vaste telefoonlijnen. Met de CRM-integratie krijgen medewerkers een naam in plaats van een nummer.

  • Bespaar op belkosten door lagere gsm- en klantenservicerekeningen
  • Doorkiesnummers zijn gemakkelijk toe te voegen en te verwijderen; geen licenties per gebruiker
  • Weet wie er belt met CRM-integratie; grotere klanttevredenheid
  • Blijf uw bestaande hardware en bedrading gebruiken met betaalbare open-standaard hardware

Plug en play configuratie van telefoons, gateways & SIP trunks

Plug uw IP telefoon of gateway in op het netwerk en 3CX start automatisch het configuratieproces. Dit bespaart u veel tijd doordat u niet zelf de configuratie hoeft te doen en elimineert tegelijkertijd de leer curve. Verbindt uw SIP trunk in enkele minuten met vooraf geconfigureerde templates die geschikt zijn voor de meeste populaire SIP trunk aanbieders, inclusief volledig support van 3CX.

 

 

  • Geavanceerde configuratie templates voor ondersteunde IP telefoons, SIP Trunks en Gateways
  • Geen noodzaak meer om complexe instellingen van de IP telefoon, Gateway of SIP trunk te leren begrijpen
  • Gegarandeerd interop en support van 3CX voor het totale product
  • Ingebouwd template voor eenvoudige configuratie met VoIP aanbieders en SIP trunks

Eenvoudig netwerk breed management van IP telefoons & softphones

Met 3CX kunt u uw IP telefoons vanuit het 3CX bedieningspaneel volledig managen. Implementeer nieuwe firmwares op verschillende telefoons met slechts een paar muisklikken. Gemoedsrust bij het updaten van uw telefoon door interop met ondersteunde IP telefoons. 3CX clients voor smartphones kunnen eenvoudig worden ingezet via e-mail, terwijl de software-updates automatisch zijn, wat ervoor zorgt dat men de help desk niet meer nodig heeft.

 

  • IP-telefoonfirmware upgraden vanuit de 3CX-beheerconsole
  • Alle nieuwe IP-telefoonfirmware is getest door 3CX om interoperabiliteitsproblemen te voorkomen 
  • IP-telefoons op afstand opstarten en van nieuwe software voorzien
  • Geavanceerde opties op IP-telefoons configureren vanaf de console

Virtualiseren met Hyper V en VMware of installeren op bestaande server

De kracht van de 3CX ligt in het feit dat deze volledig op software is gebaseerd. Maak gebruik van uw bestaande servers en profiteer van hun kracht en betrouwbaarheid, zonder dat u nog weer een ander moeilijk te beheren apparaat moet toevoegen aan uw serverruimte. Maak gebruik van de gemakkelijke backups
en redundantie voor het opstarten met Hyper V of Vmware.

 

 

  • Volledig gebaseerd op software
  • Blijf uw bestaande servers gebruiken
  • Niet nodig om nog een apparaat toe te voegen aan uw serverruimte
  • Gemakkelijke backups en redundantie voor het opstarten met Hyper V of Vmware

Verlaag uw telecommunicatie- en reiskosten drastisch!

Verlaag uw telefoonrekening met 80%

Telewerkers of medewerkers die buiten kantoor werken, kunnen gratis bellen; dat levert u een aanzienlijke besparing in de kosten op. U kunt externe kantoren aansluiten via ‘bridges’, alle gesprekken tussen kantoren zijn gratis.
Dankzij internationale DID’s kunnen klanten u goedkoop bellen via IP Telefonie, waardoor de klanttevredenheid toeneemt.

  • Sluit externe kantoren aan via ‘bridges’, geen gesprekskosten meer tussen kantoren
  • Telewerkers of vertegenwoordigers bellen gratis naar kantoor
  • Bespaar op de maandelijkse belkosten met SIP-trunks
  • Gebruik WebRTC en bespaar op het gebruik van gratis nummers

Een betaalbare PBX binnen ieders budget

Traditionele PBX-systemen of blackboxen zijn lastig schaalbaar. Voeg meer nummers toe en uw licentiekosten rijzen de pan uit, de hardware presteert minder of u hebt
onvoldoende poorten.
Dat is met 3CX helemaal anders: u kunt zonder kosten nummers, lijnen, functionaliteiten toevoegen en de gevreesde PBX-vervanging vermijden!

  • Geen licenties per nummer
  • Opschalen tot duizenden lijnen en nummers is mogelijk, zonder extra hardware
  • Geen additionele training noodzakelijk
  • Unified communications functionaliteit zonder extra kosten

Bespaar op reiskosten met Integrated Web Conferencing

Integrated Web Conferencing van 3CX helpt u te besparen op reiskosten en andere uitgaven door gebruikers de mogelijkheid te bieden web meetings te hosten en face to face communicatie te faciliteren op gewenste plaats.
Neem deel aan meetings over de hele wereld met de baanbrekende WebRTC technologie van 3CX WebMeeting.

  • Elimineer dure Web Conferencing Services
  • Alle 3CX gebruikers krijgen een gratis licentie
  • Bespaar op kosten voor tele conferencing
  • Geen maandelijkse abonnementskosten

Unified Communications vereenvoudigd

Bekijk de aanwezigheid van collega's

De mogelijkheid om de status van collega’s of andere gebruikers te kunnen bekijken (‘Presence’) is pure tijdwinst doordat het onnodig doorverbinden of het inspreken van voicemail berichten voorkomt. Het maakt daarbij het werken met flexwerkers stukken eenvoudiger. Heeft de gebruiker behoefte aan stilte of rust omdat hij een project moet afmaken, dan bestaat de mogelijkheid de status aan te passen en werk onderbrekingen te voorkomen.

 

 

  • Vermijd dure voicemailtags
  • U hoeft gesprekken niet meer door te schakelen, wat ergernis bij klanten vermijdt
  • Zichtbaar vanaf alle 3CX clients: Mac, Windows, iOS en Android

Faxen en voicemail naar uw mailbox

Worden inkomende faxen geconverteerd naar een PDF bestand en via e-mail doorgestuurd naar gebruikers, zonder dat hiervoor enige fax serversoftware nodig is. Ook
voicemail berichten worden omgezet naar geluidsbestanden en doorgestuurd via e-mail.

 

 

 

 

 

  • U kunt voicemails doorsturen naar de mailbox
  • U kunt voicemails beluisteren zonder in te bellen
  • Faxen ontvangt u als PDF-bestand in uw e-mail

Instant Messaging / tekstchat

Laat uw medewerkers onderling communiceren via tekstchat, zonder de online berichtsystemen van derden te gebruiken. 3CX-gebruikers kunnen overal tekstberichten verzenden en ontvangen via de 3CX-clients voor Windows, Mac, iPhone en Android.

 

 

 

 

 

 

  • Geen online berichtsystemen van derden nodig
  • Verstuur tekstberichten, links, enz. zonder extra kosten
  • Beschikbaar voor Mac, Windows, iOS en Android